Dlouhy start syslogd

spam na nagano.cz spam na nagano.cz
Pátek Leden 22 19:08:54 CET 2016

Zkuste strace -f
L.

-----Original Message-----
From: "d.petr" <d.petr na post.cz>
To: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
Sent: pá, 22 led 2016 18:21
Subject: Re: Dlouhy start syslogd

Další výzkum až zas příští týden. Ale strace (bez parametrů) jsem taky
zkusil a končilo to (pokud si vzpomínám) nějakým killchild, pak bylo pause()
, pak zas nějaký signál a pak pause(); a během té druhé pause to čekalo (ani
se nedopsala pravá závorka), pak už se jen dopsaly výpisy a program skončil.
V "top" bylo vidět, že se po spuštění syslogd vytvoří další dva procesy
syslogd, pak jeden z potomků a ten rodičovský zanikne. Dělalo to na mne
dojem, že to drhne někde během těch likvidací.
Je mi jasné, že z tohoto mizerného popisu nikdo nic neuhádne, přesnější
informace mohu zjistit až zas budu u toho.
PM