Rust - zkusenost?

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pátek Červenec 15 09:31:52 CEST 2016

AhoJ!

> : Ale jinak jo, nejaky jazyk "dalsi generace" by se hodil. C je fajn,
> : Python3 je velmi prijemny ale velmi liny... Nevim jestli ten jazyk
> : nahodou neni C++. Zkusenosti vitany.
>
> 	C++? Jenom to ne :-) To by musela byt nejaka podmnozina C++
> pevne definovana aspon pomoci coding standards, jako pouziva Google.
> Ohledne C++ mi docela mluvi z duse tato prezentace:
>
> http://www.fefe.de/c++/c%2B%2B-talk.pdf

No, ja s ni souhlasim -- neda se to cist, neda se to debugovat, a
chybovy hlasky jsou sifrovany.

Ted mam tu cest s projektem ktery pouziva zaroven c++ a
thready (fcam-dev). Ouch.

Na druhou stranu... v Pythonu programuju to je taky docela obluda. Jo,
Rust vypada zajimave, ale ono clovek nezjisti ze je to pruser dokud v
tom nezkusi neco vetsiho...

S laskou vzpominam na Turbo Pascal; uz to melo objekty, ale stale
jeste to byl rozumne jednoduchy jazyk...

> http://yosefk.com/c++fqa/fqa.html#fqa-defective

Heh, diky za odkaz, az si priste budu rikat "musim se to C++ naucit"
vzpomenu si ze to nejde ;-).

									Pavel