Re: Problém s cyrus imap server

Suchánek Milan such na spi.cz
Pondělí Červenec 18 10:06:19 CEST 2016

Zdravím,

také mi to kdysi zlobilo, toto je vzorek u mne funkční konfigurace, zkuste se tím inspirovat:

# UNIX sockets start with a slash and are put into /var/imap/socket
SERVICES {
  # add or remove based on preferences
  imap          cmd="imapd" listen="imap" listen="192.168.200.3:imap" prefork=0
  imaplocal     cmd="imapd -C /etc/imapd-local.conf" listen="127.0.0.1:imap" prefork=0
  imaps         cmd="imapd -s" listen="imaps" listen="192.168.200.3:imaps" prefork=0
  imapslocal    cmd="imapd -C /etc/imapd-local.conf" listen="127.0.0.1:imaps" prefork=0
  pop3          cmd="pop3d" listen="pop3" prefork=0
  pop3s         cmd="pop3d -s" listen="pop3s" prefork=0
  sieve         cmd="timsieved" listen="sieve" listen="192.168.200.3:sieve" prefork=0
  sievelocal    cmd="timsieved -C /etc/imapd-local.conf listen="127.0.0.1:sieve" prefork=0

…

Mám ale instalaci poněkud staršího data, snad vám to pomůže...

s pozdravem

Milan Suchánek