OT: SSD do Latitudu

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Červenec 25 14:29:41 CEST 2016

SSD se zarukou >= 5 let a MLC like technologii. U disku se take zacina
objevovat parametr kumulativne zapsanych dat.

Cena je vetsinou dobry indikator. Vetsina vyrobcu ma jiz dnes rady
"longlife", ktere nejdou po cene ale zivotnosti a dalsich parametrech (HW
encrypce, kontrola integrity dat, interni cache se zalohovanim atd - ale
tam jsou ceny jeste vyssi). Pro bezne pouzit neco jako Samsung 850 Pro (!)
nebo OCZ (Toshiba) Vector.

Adam Pribyl