Rust - zkusenost?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Červen 28 21:49:26 CEST 2016

Pavel Machek wrote:
: Ahoj!
:
: > mate nekdo nejake zkusenost s jazykem Rust? Potreboval bych nejaky
: > "nezavislejsi" pohled, nez budu investovat cas do podrobnejsiho
: > prozkoumani :-) Stoji za to se tuhle vec naucit?
: >
: > 	Zatim co jsem se dival, tak jazyk vypada zajimave, i kdyz
: > v nekterych aspektech mirne ukecane (rozlisovani maker pomoci vykricniku,
: > prikaz "let" vytvarejici implicitne konstanty a ne promenne, atd).
:
: No, me na tom vydesila prace se stringy... diky utf-8 podpore to ma
: ukecane veci jako s[5]... a se stringama pracuju hodne.
:
: Tenhle clovek by nemel byt uplny blazen, a ma pocit ze je to dobry
: napad...
:
: http://groveronline.com/2016/06/why-rust-for-low-level-linux-programming/

	Jo, toto je jeden z clanku, na jejichz zaklade jsem psal ten dotaz.

: Ale jinak jo, nejaky jazyk "dalsi generace" by se hodil. C je fajn,
: Python3 je velmi prijemny ale velmi liny... Nevim jestli ten jazyk
: nahodou neni C++. Zkusenosti vitany.

	C++? Jenom to ne :-) To by musela byt nejaka podmnozina C++
pevne definovana aspon pomoci coding standards, jako pouziva Google.
Ohledne C++ mi docela mluvi z duse tato prezentace:

http://www.fefe.de/c++/c%2B%2B-talk.pdf

Pripadne C++ Frequently Questioned Answers:

http://yosefk.com/c++fqa/fqa.html

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |