Re: iptables - pokud je cíl určený port, bude jiná odchozí ip

mandrake.user mandrake.user na seznam.cz
Úterý Květen 31 12:24:58 CEST 2016

Tak jsem na to koukal pro procházející pakety to je v pohodě. Já mám ale
problém, že pakety vznikají na tomto serveru a je třeba je zanatovat za ip
adresu pověšenou na rozhraní  dummy0, takže ještě by tam měl být někde
nějaký nat.

Jen ještě dokreslím co tvořím. Mám rádius server, na kterém běží ospf, který
si drží /32 adresu. Pokud tento stroj umře, hned jeho roli převezme jiný
stroj, který má jen uměle horší cestu. Aby se pakety tvářily jako adresa
rádiusu potřebuji z důvodu, že když pošlu disconnect packet pro načtení
nových parametrů, potřebuji, aby došel z té správné adresy, kterou očekává
radius client.