Tvrdy zasek podruhe, Debian, Docker

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Listopad 7 15:49:49 CET 2016

On Mon, 7 Nov 2016, Vláďa Macek wrote:

> Ahoj!
>
> Dedikovany server SuperMicro E3-1220V2 u Coolhousingu

E3-1220V2 je typ CPU (Intel Xeon), ale asi by bylo lepsi znat typ
motherboardu. Datum vydani procesoru je Q2/12, datum
vydani kernelu 3.16.0  3.August 2014. Otazka je ze kdy je deska

> Debian Jessie, jadro linux-image-3.16.0-4-amd64 (3.16.36-1+deb8u2).
> Běží tam dva weby v Dockeru (balik docker-engine 1.12.2-0~jessie).
> Žádné jiné nestandardnosti krom šifrovaného /dev/md1 (/opt).
>
> Před týdnem se úplně zasekl, nereagoval na ping a příkon vyskočil z běžných
> 33W na >50W.
> Dnes se stalo to samé, příkon byl na 70W.
>
> Nechal jsem tam pripojit konzolu. Na te se zobrazilo toto:
> http://sandbox.cz/~tuttle/tmp/zasek.jpg

To je bohuzel jen konec backtracu, kde to zajimavejsi je na zacatku. Pokud
ma server IPMI, tak udelat seriovou konzoli pro linux kernel a propojit si
ji pres SOL (Serial Over Lan).

Teoreticky by to mohlo jit pres ipmitool i vzdalene
ipmitool -I lanplus -H $ip -U $username -P $password sol activate

Takto v konzoli nebude bios a zavadec, ale to by pro zachyceni celeho
backtrace jadra nemelo byt potreba.

Jinak bych si netroufal podezrivt nic...

Adam Pribyl