Spamy v konferenci

Daniel Mladek dmladek na gmail.com
Sobota Listopad 19 00:05:53 CET 2016

Tak s tímhle by snad být problém neměl.

Osobne spravuji jeden mailinglist na Google groups, a tohle je nejlepší
řešení - pouze pro registrované.
Ti co nejsou mi Google groups posílá zprávy o nich a ty pak mám možnost
povolit, zakázat označit jako spam, atd.
Je trochu problém, že si lidé místo zažádat o členství a já je pak povolim
(a nebo je povolim až přímo napíšou do mailinglistu), ale při nízkém počtu
lidí (cca 200 + do 5 nových požadavků měsíčně)  se to dá zvládnout v
pohodě.
-d

--
sent from SONY XPERIA Z1 Compact, the best smart phone ever ;-)