ups - 3 serveri

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Říjen 8 18:27:45 CEST 2016

On Sat, 8 Oct 2016, Peter Urban wrote:

> Uvazoval som o Apc Back-UPS HS 500.

Zdravim

Nad APC jsem uz zlomil hul. Mimochodem mam dve HS500 - to jsou darecky.
Maji admin webove rozhrani takze jsem je mel monitorovane. No a nejdriv
se stalo ze jedne dosla baterka, na coz ten kram reaguje vypadkem i kdyz
je napajeni OK (dela si nejake pravidelne testy) a zaroven si pri tom
zmenila MAC adresu na nejakou jinou. Nechapal jsem, ale nevadilo mi to.

Pak to same udelala i druha HS500 - spatna baterie, autotest -> vypadek.
No a taky si zmenila MAC adresu - na tu samou jako ta prvni ! A neda
se to opravit. Dve UPS na stejne siti se stejnou MAC to uz mi vadilo.

Takze jsem kvuli tem smejdum musel udelat dalsi vlan a pustit tam jinou
sit abych mohl UPS dal monitorovat. APC uz nikdy. Baterii trvale prebiji,
do dvou let je kaput a pak nasleduje vypadek.

Eaton jsem mel za standard kvality, ale ted uz si nejsem jisty nicim.