ups - 3 serveri

Petr Baláš petr na balas.cz
Neděle Říjen 9 11:49:31 CEST 2016

Network UPS Tools - UPSku připojit k jednomu linuxu, na ostatní dát NUT
jako slave. Pro Windows NUT jako slave používám a funguje to OK. Jen
jsem nikdy neřešil pořadí vypínání. I když - nevypne se virtuál korektně
v okamžiku, kdy se začne vypínat stroj, kde je hostovaný? Očekával
bych, že ano a pak snad ani není potřeba jej řešit.

Petr Baláš