hry pro kluky :-)

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Duben 12 13:12:31 CEST 2017

Vláďa Macek wrote:
: Zdar,
:
: mam petiletyho kluka, kterej miluje auta, vlaky, dopravu obecne. Na
: androidim tabletu ma ruzny hry. Touzi po dalsich, ale neni zatim rychly
: natolik, aby zvladl zavodeni, coz je mam pocit vetsina. Lakaji ho drobne
: kvizy jako cviceni parkovani nebo cokoli, co neni proste zavodeni.
:
: Mel by nekdo z vas tip na linuxove nebo androidi hry, ktere by mu mohly
: sedet? Tipuju, ze mate-li syna, znate to. :-)
:
: Beru i jakekoli vzdalenejsi tipy. Hlavolamove hry ho nebavi, ani plosinovky
: (tam je casto potreba ten postreh a sikovnost).

Ja mam starsi deti, takze uz si asi nepredstavim, co muze petilete dite
rozumne hrat a co ne. Ale tak treba do budoucna:

- serie Samorost (prvni dil je tusim ciste ve flashi, neni treba nic
	kupovat a instalovat)
- Kerbal Space Program
- World of Goo

Uplne nerozumim tomu rozporu "Lakaji ho drobne kvizy" versus "hlavolamove
hry ho nebavi".

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |