hry pro kluky :-)

Róbert Čerňanský openhs na tightmail.com
Středa Duben 12 14:01:19 CEST 2017

On Wed, 12 Apr 2017 13:00:13 +0200
Vláďa Macek <macek na sandbox.cz> wrote:

> mam petiletyho kluka, kterej miluje auta, vlaky, dopravu obecne. Na
> androidim tabletu ma ruzny hry. Touzi po dalsich, ale neni zatim
> rychly natolik, aby zvladl zavodeni, coz je mam pocit vetsina. Lakaji
> ho drobne kvizy jako cviceni parkovani nebo cokoli, co neni proste
> zavodeni.
>
> Mel by nekdo z vas tip na linuxove nebo androidi hry, ktere by mu
> mohly sedet? Tipuju, ze mate-li syna, znate to. :-)

Trigger Rally (https://sourceforge.net/projects/trigger-rally/).  Dobré
na tejto hre je, ľe sa dá jazdi» úplne voµne kadekoµvek, po tráve, po
kopcoch, ..., čize zabaví sa aj 2-ročné die»a keď mu ukáľete kde má
checkpointov (prejs» popod veµký červený kruh, ktorý sa potom zmení na
zelený).  Nie sú to závody, jazdíte sám a hrá sa na časový limit (a
malým de»om je jedno, ľe čas vyprąí).

Robo

--
Róbert Čerňanský