ldapsearch a hvezdicka

Neděle Duben 23 23:41:17 CEST 2017

On Fri, 21 Apr 2017, sutr na valasske-laboratore.cz wrote:

> mam nejaky ldap server a v nem nejakou skupinu tridy groupOfNames a v ni
> mam krome jinych hodnot member atributu i hodnotu
>
> cn=mdmadminl,ou=techUsers,ou=pcp,o=kb,dc=cc,dc=ibm
>
> [...]
>
> Myslel jsem si, ze bych mohl pouzit pro prohledavani tento filter:
>
> (&(cn=getProductInstance)(member=cn=mdmadminl,*))

Podle zápisu to vypadá, že jmenovaný atribut má syntaxi DN (distinguished
name). Filtr tvaru atribut=text* je varianta substringového filtru, který
testuje výskyt zadaného textu či textů v atributu, ale pro DN není afaik
definováno žádné oficiální pravidlo, jak takový filtr vyhodnocovat (viz
např. RFC 4517 -- pro DN existuje jen distinguishedNameMatch testující
rovnost)

Pokud takové porovnání někde funguje, tak je to asi ne zcela standardní
rozšíření.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sçay-je?"