DDoS via Postfix

Vitezslav Samel vitezslav na samel.cz
Pátek Srpen 4 14:24:36 CEST 2017

On Fri, Aug 04, 2017 at 01:56:57PM +0200, Jan Marek wrote:
> Dd,

  Ano samozrejme.

> přesně tak.
>
> Napadlo mě, že by bylo šikovný tyhle maily poslat do /dev/null,
> zatím ale nevím, jak by se to dalo zařídit...

  Bud moje reseni viz vyse (je to jen docasne reseni: proste se takove maily
vubec neprijmou a chudak na te adrese bude mit o neco min pokusu o
zahajeni SMTP relace) nebo ty vadne domeny dat do transport(5):

transport:
[...]
dcmclaims.com	error:mail for dcmclaims.com is not deliverable
[...]

a pak je vsechny zkusit dorucit znovu. Toto reseni ma ale jednu
nevyhodu: kazdy takovy mail skonci u postmastera jako nedorucitelny ;-((
A jeste dalsi nevyhodu: kazdou takovou novou domenu tam je nutno dopsat.

  Dalsim spolecnym znakem tech spamu (krome domeny odesilatele,
ktera se resolvuje na adresu 185.140.110.3) je i (relativne) podobny obsah
mailu, ktery lze vhodnym regexpem odmitnout pomoci body_checks.

	Vita