Meta tema: Re: Caste oznamy o nedorucitelnosti emailov

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Srpen 7 15:13:40 CEST 2017

Dobry den,

je v planu nejak resit spamy v konferenci? Problem se uz tahne hrozne
dlouho. A do gmailu mi snad co tyden chodi info mail o pozastavenem
clenstvi.

Podivejte se treba na cervenec
http://www.linux.cz/pipermail/linux/2017-July/thread.html - prevazna
vetsina vsech zprav je spam.