Postfix posila "Successful Mail Delivery Report"

Petr Podrabsky petrpo na gmail.com
Čtvrtek Srpen 10 15:23:40 CEST 2017

Zdravim do konfery,

Diky za info ohledne generovani delivery reportu. Uz jsem mel pripraveny
dotaz do konfery, ale byl jsem predbehnut. Ze zacatku jsme nekoncepcne
pridaval domeny generujici tyto zpravy do sender reject souboru. Robot to
zjistuje a generuje stale nove a nove domeny. Nakonec to vyresilo jiz prvne
zminene:
smtpd_discard_ehlo_keywords = silent-discard, dsn  # :-)

 Jinak se take pripojuji

PetrPo