Postfix posila "Successful Mail Delivery Report"

Tomas Macek macek na fortech.cz
Pátek Srpen 11 08:32:40 CEST 2017

On Thu, 10 Aug 2017, Martin Bucek wrote:

> Používám dovecot a ten umožňuje kontrolovat kvótu z postfixu pomocí
> check_policy_service, viz:
>
> https://wiki2.dovecot.org/Quota

Aha! Proč jen jsem si toho nikdy nevšiml? :-)

Jak stará je to fíčura? (v jejich changelogu se opavdu blbě hledá)
V době, kdy jsme stavěli server, jsem se o Dovecot zajímal, ale tohle
jsem tam neviděl a tahle fíčura by jistě převážila.

Tomáš