Re: připojení GPS loggeru

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Neděle Srpen 13 20:28:01 CEST 2017

> Od: Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>
> Komu: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
> Datum: 11.08.2017 00:17
> Předmět: Re: připojení GPS loggeru

On Thu, 10 Aug 2017, jaroslav noví wrote:

 > Moc mi to nepomohlo, zkusil jsem lsusb -v:
 > [...]
 >     Interface Descriptor:
 >       bLength                 9
 >       bDescriptorType         4
 >       bInterfaceNumber        0
 >       bAlternateSetting       0
 >       bNumEndpoints           1
 >       bInterfaceClass         2 Communications
 >       bInterfaceSubClass      2 Abstract (modem)
 >       bInterfaceProtocol      1 AT-commands (v.25ter)
 >       iInterface              0
 > [...]
 >
 > To už toho řeko o něco víc. Mě to ale nestačí, asi mi něco uniká,
> [...]

 Toto nevypadá jako proprietární rozhraní PLxxxx ale jako standardizované
 rozhraní CDC ACM. Podle mne by se na to měl chytit driver cdc-acm a
 přístupné by to mělo být jako /dev/ttyACM0.

Jo, to je přesné.
Díky za tip, už to funguje. Tedy, čtu data, mažu data loggeru (zatím). Našel jsem utilitku gpsbabel, s tou to celkem obstojně funguje.
Zkusím ještě popátrat, kterak zobrazit vyčtená data v nějakém vhodném mapovém podkladu.

Ještě jednou díky za pomoc.

OC