Re: tuner evolveo sigma t2 hd dvb-t2 h.265/hevc usb tuner

jaroslav noví oldcpu na centrum.cz
Pondělí Prosinec 18 19:35:27 CET 2017

> Od: Petr Franta <petr.franta na gmail.com>
> Komu: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
> Datum: 18.12.2017 12:28
> Předmět: Re: tuner evolveo sigma t2 hd dvb-t2 h.265/hevc usb tuner

Jen jsem vás chtěl poprosit, pokud to vyřešíte, zdali byste to sem mohl
 napsat.
 Já používám několik let dvoutunerový DVB-T Evolveo Venus a také se chystám
 na DVB-T2 a budu rád, pokud napíšete jak to dopadlo.
 Před několika lety mi  DVB-T tuner Linux nedetekoval, dnes ho detekuje
 normálně, proto jsem musel dříve provést akce viz.
 http://www.abclinuxu.cz/hardware/pridavne-karty/televizni-karty/dvb-t/usb/evolve-venus-dual-hd-dvb-t-usb-tuner <http://www.abclinuxu.cz/hardware/pridavne-karty/televizni-karty/dvb-t/usb/evolve-venus-dual-hd-dvb-t-usb-tuner>
 Třeba máte podobný problém.

Zatím nevím, jestli mám podobný problém.
Uvažuji nad koupí. Zatím používám tuner AverMedia Volar X. Chodí to všelijak, podpora není úplně super, někde k tomu je i firmware. A na www.abclinuxu.cz je k tomu i nějaký návod.

Během roku 2018 by měla být naše lokalita už také pokryta tím správým signálem, tak jsem jen chtěl vědět, zda už má někdo s tímhle tunerem nějakou zušenost. Aktální cena je někde mezi 990,- ař 1290,- Kč.
Asi napíšu ježíškovi a počkám si na pokrytí. Pak to zkusím.

JN