Strih videa pod Linuxem?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Únor 8 09:25:10 CET 2017

	Dobry den,

cim tak strihate video pod Linuxem? Asi nepotrebuju nic sofistikovaneho,
pokud mozno co nejjednoduseji prohlednout video (nebo vic), oznacit
si body odkud pokud zachovat a co naopak vystrihnout, mozna doplnit
samostatnou zvukovou stopu.

	Zkousel jsem pred casem myslim openshot, cilem bylo vzit asi
20 kratkych videi z fotaku, prostrihat to a seskladat do jednoho videa.
Kdyz uz jsem mel poznacenych asi u 15 z nich, v jakem poradi a co sestrihat,
tak to spadlo a vzalo to celou praci s sebou. To ale bylo dva roky zpatky,
treba je ted situace lepsi.

	Jako hlavne at to funguje, ale pokud bych si mel vybirat, tak jako
uzivatel XFCE bych byl radsi, kdyby to pouzivalo Gtk a nepritahlo to s sebou
cele KDE :-)

	Diky za jakekoli tipy a zkusenosti.

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |