Strih videa pod Linuxem?

Petr Franta petr.franta na gmail.com
Středa Únor 8 10:19:02 CET 2017

Docela jsem s tím bojoval, protože jsem potřeboval dělat úpravy krátkých
videí v H264 sestavených do jednoho videa a opět export do H264, které po
sestavení měli cca. hodinu a deset minut.
Zkoušel jsem OpenShot, Avidemux, Kdenlive, Kino a Pitivi. Nakonec jsem
skončil u Kdenlive, protože mi vyhovuje ze všech nejlépe, nepadá tak jako
ostatní. To, že to sebou dotáhne potřebné KDE knihovny mi nějak neomezuje
resp. nepozoroval jsem nic, co by tomu mělo nasvědčovat krom místa na disku.
Protože většina videí skončí na YouTube, tak jsem zjistil, že mi postačí
video sestříhat pomocí https://www.youtube.com/editor a pro ty ostatní
používám Kdenlive.

Petr