Jak generovat hash hesla?

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Únor 22 11:32:03 CET 2017

Dne 22.2.2017 v 11:11 Jan Kasprzak napsal(a):
> Jan 'yanek' Bortl wrote:
>
> :
> : Na debianu je to v baliku whois (?!).
>
> 	Na Fedore/RHELu/CentOSu to v baliku whois neni,
> a yum search /usr/bin/mkpasswd ani yum search /usr/sbin/mkpasswd nic
> nevraci.

Smutne, tak to leda vybuildit z tohodle
https://packages.debian.org/sid/whois
resp https://github.com/rfc1036/whois

> : Jeste tam vidim nasledujici, takze pohledat na CPANu, kdyby to prvni
> : nevyhovovalo:
> :
> : libstring-mkpasswd-perl: /usr/bin/mkpasswd.pl
>
> 	Perlovy String::MkPasswd a jeho mkpasswd.pl delaji neco jineho
> - to je program pro generovani hesel, ne jejich hashu:

Aha, ja to nezkoumal, jen jsem si toho vsiml, kdyz jsem hledal co dela
mkpasswd v baliku whois - tomu stale nerozumim co to ma spolecneho.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz