HID deskriptor - jak precist?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 28 22:36:09 CET 2017

Zábavné je to až tak, že HID myš nebo klávesnice simulovaná jednočipem za
použití nějaké standardně dostupné knihovny, je vidět v linuxu i windowsech
bez problému, ale funguje to jenom v linuxu (ve všech kam jsem to strčil -
zastrčím a jede to), windows hlásí neznámé zařízení.

Takže ikdyž si uděláte něco co splňuje normu, tak není 100% jistota, že to
bude fungovat  ve všech OS.

Ty koberce, to bude něco podobného, jako TCP/IP přes poštovní holuby.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jan Kasprzak" <kas na fi.muni.cz>

je nejaka moznost, jak z nejakeho USB HID zarizeni precist jeho
HID deskriptory? Jako cteni specifikace je taky zabavne(*), ale rad bych
to porovnal s nejakymi existujicimi zarizenimi, nejlepe tak, ze je
pripojim k Linuxu a nejak vydumpuju, co o sobe pres ten HID deskriptor
rikaji. V sysfs jsem na prvni pohled mnoho detailu nenasel.

Jde to nejak? Diky,

-Y.

[*] http://www.usb.org/developers/hidpage/Hut1_12v2.pdf strana 42(sic!).
USB Joysticky muzou poskytovat nudne informace typu pozice
v osach X, Y a Z, nebo taky o sobe muzou rikat ze je to joystick
pro ovladani letadla (poskytuje kridelka, kormidlo, atd.),
ale norma evidentne pamatuje i na joysticky pro letajici koberce :-o