balíček blokuje sám sebe

lv ludvik.vlcek na gmail.com
Sobota Leden 21 19:35:55 CET 2017

Přeji pěkný večer

jsem celkem spokojený uživatel distribude Gentoo.

Při pravidelné aktualizaci systému se občas něco rozbije v závislostech,
ale obvykle nebývá problém to spravit více, nebo méně složitější
manipulací s pořadím balíčků a tak. Teď jsem ale narazil na problém,
který jsem v této distribucí ještě nepotkal.

Při pravidelném update systému mi to vypsalo (mimo jiné):

[blocks B      ] <dev-texlive/texlive-latex-2016
("<dev-texlive/texlive-latex-2016" is hard blocking
dev-texlive/texlive-latex-2016)
[blocks B      ] <dev-texlive/texlive-basic-2016
("<dev-texlive/texlive-basic-2016" is hard blocking
dev-texlive/texlive-basic-2016)

což mě mírně rozhodilo.

Bohužel nepomohly ani obvykle úspěšné postupy s odinstalací kolidujících
balíčků, aktualizací a opětnou instalací, případně zamaskováním
některých z nich. Nějak jsem nepobral, co s tím.

Moje pracovní veze je, že je něco rozbitého v závislostech...

Uměl by někdo, prosím, poradit?

Přeji pěkná večer

L. Vlček