SSD disk do serveru na data

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Úterý Březen 14 16:37:53 CET 2017

Zdravim, nevim zda je to vhodne, ale pred ctyrmi lety jsem to udelal
prave s timto diskem verze 240G, protoze jsem potreboval disk s rychlym
pristupem vicero uzivatelu. Jako pojistku jsem mel kazdodenni kopii na
nekolik dalsich mist. Co mam informace tak to bezi dodnes a jedine
obnovovani bylo kdyz si nejaky uzivatel neco omylem smazal.

Milan