Jak v selinuxu pridat prava pro proces k adresari/souboru ?

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Čtvrtek Březen 30 13:56:29 CEST 2017

Dobrý den.

Trochu pozdě se připojuji k diskuzi, dostal jsem se k ní až teď.

Delší doba zavedení modulu SELinuxu je normální. Je také perzistentní, tzn.
funguje i po rebootu, po aktualizaci jádra atd, dokud není příkazem
# semodule -r jmeno_modulu
odstraněn.

Zda je modul zaveden, zjistíme příkazem
# semodule -l |grep jmeno_modulu

Pro zájemce, podrobně je tento postup popsán v článku, který jsem kdysi
publikoval https://it-blog.cz/selinux-na-rhel-a-centos-prakticky-iv/

Přeji hezký den. S pozdravem

--
Ing. Leoš Houser, ředitel