prechod na minimalni cpufreq (SOLVED)

Vláďa Macek macek na sandbox.cz
Čtvrtek Listopad 9 21:31:28 CET 2017

Zdar, děkuju za odpovědi na samovolné podtaktování CPU v Ubuntu.

Po nainstalování Ubuntu 16.04 LTS načisto se to začalo projevovat ještě
hůř. I bez odpojení adaptéru si po dni uptime něco v kompu řeklo "dost" a
takt šel na 900 Mhz, což bylo nepoužitelný. Třeba sekundu trvalo, než se
chytla myš, klávesnice vynechávala stisky, aplikace se překreslovaly velmi
pomalu.

Rady zde nepomohly, ale vygooglil jsem pridani intel_pstate=disable do
GRUB_CMDLINE_LINUX_DEFAULT v /etc/default/grub a spusteni update-grub. Po
rebootu jedu na nominalni frekvenci prociku 2,6 GHz a Scaling driver je ted
acpi-cpufreq misto predchoziho intel_pstate.

Je to parada, komp je velmi svizny.

V.