Fedora 27: jak zakazat NetworkManager?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Listopad 16 09:37:14 CET 2017

	Zdravim,

vyrabim minimalni image Fedory 27 jako zaklad pro dalsi praci,
a nejde mi zakazat NetworkManager. Mam vytvorenou statickou konfiguraci
site, spustil jsem

chkconfig network on
chkconfig NetworkManager off

ale kdyz nabootuju system, tak sice ma spravnou konfiguraci site,
ale zaroven bezi NetworkManager.

systemctl status NetworkManager

potvrzuje, ze NetworkManager.service je disabled, ale ze proces bezi.
Jak se v systemd zjisti, kdo si vynutil spusteni NetworkManageru?

	Diky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |