Tandberg VXA-3

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Říjen 12 14:28:02 CEST 2017

On Thu, 12 Oct 2017, Jozef Slovak wrote:

> Snazim sa rozbehnut zalohovanie na paskovu mechaniku TANDBERG VXA-3.
> Mam aktualny Cent OS. Poradite mi ????

Na pasku muzete zapisovat primo tar soubor na device pasky. Program
mt umi s paskou pracovat ve smyslu nastaveni velikosti bloku, presun
mezi soubory, previjeni, eject a tak ruzne. Kdyz pouzijete nejaky
program ala bacula/amanda tak tu pasku nejspis bude umet ovladat sam
od sebe a Vy se nebudete muset o nic starat.