prechod na minimalni cpufreq

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pondělí Říjen 16 12:55:13 CEST 2017

Řešil jsem podobný problém, že na baterky se nedalo pracovat. Pokud bude stačit stejná frekvence na AC jako na baterky,
tak stačí v adresáři

/etc/default/

vytvořit soubor

cpufrequtils

s obsahem

GOVERNOR="performance"

Sice notebook nevydrží tak dlouho běžet na baterky, ale pokud jste placen od práce ne od hodiny a nevyžíváte se v čekání
jestli to spadlo nebo něco dělá ...