Debilni chovani logrotate v Centos 7

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Duben 1 10:31:29 CEST 2018

Dobry den

jsem trochu nestastny z chovani logrotate v novem Centosu 7. U logu
kde ma definovano 'rotate monthly' mi to vzdy na jare po zmene casu
Z->L zrotuje dvakrat. Jednou ve stredu nasledujici po nedeli kdy se
menil cas a pak jeste spravne 1.4. :

   Streda 30.3.2016  a pak jeste 1.4.2016
   Streda 29.3.2017  a pak jeste 1.4.2017
   Streda 28.3.2018  a pak jeste 1.4.2018

Na starsich Centosech 6/5/4 se tohle nedeje, rotuje vzdy 1.4. Vzpominam
si ale ze presne tohle mi to delalo i na Debianu kdyz se menil cas Z->L
tak to taky zrotovalo takhle blbe.

'rotate weekly' na Centos7 je taky divny - nekdy rotuje dle ocekavani
v nedeli rano, nekdy v pondeli rano :

   Ne   1.4.2018 ve tri rano
   Po  26.3.2018 ve tri rano
   Ne  18.3.2018 ve tri rano
   Po  12.3.2018 ve tri rano
   Ne   4.3.2018 ve tri rano
   Ne  25.2.2018 ve tri rano
   Ne  18.2.2018 ve tri rano
   Po  12.2.2018 ve tri rano

Zkousel jsem postup podle :

  https://www.centos.org/forums/viewtopic.php?f=47&t=54675

ale k nicemu to nevedlo, stejne to nejpozdeji do dvou tydnu zrotovalo
az v pondeli.

Netusite proc to tak je a zda se to neda nejak zmenit ? At si proboha
nepocita jestli uz uplynul cely tyden ci ne a rotuje proste tydeni log
v nedeli rano a mesicni log kazdeho prvniho rano.

Zdravim