Debilni chovani logrotate v Centos 7

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Duben 1 17:15:25 CEST 2018

On Sun, 1 Apr 2018, Adam Pribyl wrote:

> Neni to tim, ze mate (ana)cron nastaveny na rotovani v hodine posunu casu? A
> cim cas synchronizujete?

Cas se ale posouval uz v nedeli, k rotaci dojde nasledujici stredu.
Cas je synchronizovany pres NTP.

> Nema to treba neco spolecneho s locales?

Ale co ?

> CentOS 7 to je ta verze ktera uz ma systemd/journald?
> A nemlati se vam tam cron a systemd timers?
> systemctl list-timers

systemctl list-timers --all

   vypise (oriznul jsem zacatky radku)

UNIT                         ACTIVATES
systemd-tmpfiles-clean.timer systemd-tmpfiles-clean.service
systemd-readahead-done.timer systemd-readahead-done.service

Nevim co to je, ale neprijde mi ze by tam byla nejak kolize s anacron
nebo s necim. Uz tam neni cron ale cronie.