KOMPLEMENTY SEZÓNY

Esq., Albert Lucas esq.advocatealbertlucas na gmail.com
Pondělí Duben 2 15:35:33 CEST 2018

Mily príteli,

S veškerou úctou, omlouvám se znovu, že vás obtežuji, znamená to, že jste neobdrželi e-mailová písmena? jsou mé dopisy, které se neposkytují vašemu poskytovateli e-mailu?

Už jsem vám již trikrát poslal e-mail, ale od vás jsem ješte nedostal žádnou odpoved. Je tato e-mailová adresa již aktivní? Nebo se mé dopisy mylne spadají do vašeho spamového adresáre? Zajímalo by me!!

No, uprímne se omlouvám za to, že jste zasahovali do vašeho soukromí, a to zejména tím, že vás prostrednictvím tohoto média kontaktovali pro obchodní transakci této povahy, je kvuli její závažnosti a naléhavosti.

Chci hledat vaši pomoc. Potrebuji vaši pomoc pri prevodu ve výši 8 000 000,00 USD, který zustal v banku tady v mé zemi od mého zemrelého klienta, obcana vaší zeme.

Chtela bych vám predstavit banku jako príštího príbuzného mému zemrelému klientovi, protože máte stejné príjmení. Dám vám potrebné údaje o této transakci, jakmile slyším od vás.

Rozhodla jsem se, že vám znovu budem napsat, abyste vedeli, jestli jste dostal nekterou z predchozích e-mailu.

Prosím, budu cekat na vaši odpoved, prosím, odpovezte na svuj dopis, pokud ji obdržíte tentokrát.

Právník Albert Lucas