spuštění skriptu

Róbert Čerňanský openhs na tightmail.com
Pondělí Duben 30 07:28:51 CEST 2018

On Sun, 29 Apr 2018 14:12:18 +0200
jaroslav noví <oldcpu na centrum.cz> wrote:

> Ahoj všichni,
> mám takový problém.
>
> Pužívám KDE a SDDM s plasmou. A potřebuju po přihlášení uživatele a
> naběhnutí jeho prostředí spustit skript. Má pomocí xrandr přehodit
> levou a pravou obrazovku. Mám dva monitory. Mám v něm příkazy:
> /usr/bin/xrandr --output HDMI2 --pos 0x0 -o normal --primary;
> /usr/bin/xrandr --output HDMI1 --pos 1920x0 -o normal --noprimary;
>

> Když ho spustím v terminálu ručně, funguje to a provede se všechno co
> od něj chci.
> Když ten samý skript umisitim do .bashrc, tak se sice provede, ale
> [...]

Skúste to dať do ~/.xprofile.  Ten je viacmenej nezávislý od použitého
desktopového prostredia a display managera.

"Viacmenej nezávislý" preto, že závisí od display managera, či ho
spúšťa alebo nie, ale väčšina DM ho spúšťa.  SDDM by malo byť v pohode.
Viď.: https://wiki.archlinux.org/index.php/Xprofile

Robo

--
Róbert Čerňanský