Charitativní dar ve výši 2 000 000,00 EUR

ines_valdiviezo na hmha.gob.ec ines_valdiviezo na hmha.gob.ec
Čtvrtek Srpen 30 15:40:48 CEST 2018

Drahý príteli,

Jsem pan Tayeb Souami, New Jersey, Spojené státy americké, mega vítez 315 milionu dolaru V mega milionech jackpotu, daruji 5 náhodným jednotlivcum, pokud obdržíte tento e-mail a váš e-mail byl vybrán po otocení míce. Rozložil jsem vetšinu svého bohatství na radu charit a organizací. Dobrovolne jsem se rozhodl darovat cástku € 2,000,000.00 EUR vám jako jeden z vybraných 5, abyste overili své výhry, prosím, podívejte se na stránku mých trubek níže.

PREJDETE SE ZDE: https://www.youtube.com/watch?v=Z6ui8ZDQ6Ks

TOTO JE VAŠE DONACNÍ KÓD: [DFC530342018]

Odpovezte pomocí DONATION CODE na tento e-mail: financialfundingcompany09 na gmail.com

Doufám, že vás a vaše rodina udeláte radost.

pozdravy
Pan Tayeb Souami