cyrus - cpu load 100% a certifikat

Petr Podrabsky petrpo.reg na gmail.com
Pátek Srpen 31 02:45:25 CEST 2018

Ahoj mila konfero,

potykam se s tim, ze imapd proces (cyrus) saturuje cpu na 100%. Dalsi imap
procesy uz tak vysoko nejdou. Z pozorovani jsem zjistil, ze se toto stava,
kdyz uzivatel cte imap pres certifikat (TLS/SSL). Klasicky imap je Ok.
Certifikat je generovany od letseencrypt-u pres getssl.

V lozich jsem nenasel zadnou vec, ktera by mne posunula dal. Tato taskarice
zacala, jak jsem udelal update aplikaci na serveru (ubu-14.04.05) a
pregeneroval certifikat.

Precetl jsem toho na netu dost, ale podobne problemy jsem tam moc nenarazil.

Drive fungovala tato konfigurace, ale nyni mi zlobi:
tls_cert_file: /etc/ssl/mail.domena.cz.crt
tls_key_file: /etc/ssl/mail.domena.cz.key
tls_ca_file: /etc/ssl/mail.domena.cz.chain.crt

Zkousel jsem i stavajici SSL konfiguraci, ale pripada mi, ze se problemy
nezlepsily:
tls_cert_file: /etc/ssl/mail.domena.cz.pem
tls_key_file: /etc/ssl/mail.domena.cz.pem
tls_ca_file: /etc/ssl/mail.domena.cz.pem

Co byste doporucili?

Diky za podnety

Petr