mazání souborů

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Únor 2 09:28:21 CET 2018

On Thursday 01 of February 2018 08:23:36 Ales Filip wrote:
> Práva jsou v pořádku. Když dám mangled names = yes, tak vidím na druhém
> počítačI něco jako ADRFGK~F a to smazat jde.

Čím k tomu uživatel přistupuje? Tohle mi totiž zní, jako by přistupoval
nějakým programem, který používá starší Windows API - například starý
Salamander, pro které platí limit, že celá cesta včetně jména souboru
nesmí přesáhnout 256 znaků, jinak se s tím nedá pracovat. Programy
používající novější API dokáží zvládnou delší cesty - například
Průzkumník Windows.

--
Slávek