wget neni jak byval? :)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 20 16:15:35 CET 2018

Já bych to viděl na problém ubuntu. Potvrďte si to na jiné nové distribuci.
To je tak neuvěřitelně zparchantělej pasystém, že windowsy jsou proti tomu
úplně zlatý.

Jednou jsem něco dělal na ubuntu. úplně se mi měnila funkčnost systému pod
rukama. Co jeden den fingovalo, za týden už nejelo. Fakt horší než wokna.
Ubuntu nikdy více! Je to temná past na pohřbení Linuxu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Vláďa Macek" <macek na sandbox.cz>

fakt dlouho pouzivam wget a mam zato, ze jsem i bezne pouzival kombinaci

wget -N -O mujnazev URL

Nyni (1.17.1 v Ubuntu 16.04.3 LTS) pri tomto pokusu vidim:

WARNING: timestamping does nothing in combination with -O. See the manual
for details.

Vi nekdo z vas, zda doslo ke zmene chovani? To je iritujici, mne totiz
prijde pozadavek "stahni soubor jen kdyz je novejsi nez muj lokalni s jinym
nazvem" jako zcela validni. Vzdyt prece casto nevim, pod jakym nesmyslnym
nazvem, treba s ridicimi znaky, wget URL stahne...