USB sluchátka

Petr Pisar petr.pisar na atlas.cz
Pondělí Leden 1 19:16:48 CET 2018

On 2018-01-01, jaroslav noví <oldcpu na centrum.cz> wrote:
> Nějak neumím najít podporu pro uvedený kodek (Texas Instruments
> PCM2902 Audio Codec) v jádře, nebo jako modul.
>
> Zkoušel jsem části zvukového subsystému i podporu USB...
>
> Nevěděl by někdo, prosím,  co s tím?

[...]
> Bus 003 Device 006: ID 08bb:2902 Texas Instruments PCM2902 Audio Codec
[...]
>     Interface Descriptor:
>       bLength                 9
>       bDescriptorType         4
>       bInterfaceNumber        2
>       bAlternateSetting       1
>       bNumEndpoints           1
>       bInterfaceClass         1 Audio
>       bInterfaceSubClass      2 Streaming
>       bInterfaceProtocol      0
>       iInterface              0

Podle všeho <http://www.pavouk.org/hw/usbcodecpcm2902/en_index.html>
PCM2902 implementuje USB třídu audio, takže by měl stačit obecný ovladač
zapnutý jadernou volbou CONFIG_SND_USB_AUDIO (modul snd-usb-audio).

Po zavedení modulu a připojení zařízení do USB sběrnice by se mělo jádro
chytnout a v /proc/asound/cards přibýt další záznam.

Jiná věc je, jak přesvědčit ALSU (a případně PulseAudio), aby hrála
právě přes tuto zvukovou kartu
<http://forums.debian.net/viewtopic.php?f=7&t=117263>.

Víc neporadím, neb žádnou USB zvukovku jsem nikdy v ruce neměl.

Ještě je možné, že výrobce něco kreativně změnil (rozbil) a bude třeba
přidat nějakou obezličku do sound/usb/mixer_maps.c, jak už tam je pro
PCM2702.

-- Petr