OT: platební vzory v bance

Vláďa Macek macek na sandbox.cz
Úterý Leden 16 13:55:18 CET 2018

Zdar,

mám léta účet u RB jako fyzická. Po založení firmy jsem u RB přidal další
účty, kde potřebuju mít z většiny stejné platební šablony.

V bankovnictví, které léta tak chválím, možnost export/import zřejmě není.
Napsal jsem "své bankéřce" prosbu o zkopírování těch desítek záznamů, že to
nechci přeťukávat. A dostala se mi reakce "Prý není nikdo, kdo by vám nebo
mně s tímto pomohl...".

Přijde mi to jako docela obyčejný a častý use case.

Tak jsem si posteskl a když někdo z vás bude někdy takový krám prgat nebo
supportit, tak tohle tam určitě udělejte! :-)

--
: Vlada Macek  :  http://macek.sandbox.cz  : +420 608 978 164
: UNIX && Dev || Training : Python, Django : PGP key 97330EBD