CZLUG a web www.linux.cz

Michal Stanke michal na stanke.cz
Neděle Červenec 8 13:18:19 CEST 2018

Ahoj.

Poprosím někoho o kouknutí na současný návrh
<https://mikkcz.github.io/proc-linux-cz/> (případně jeho
opřipomínkování) a nahrání
na server <https://github.com/MikkCZ/proc-linux-cz/blob/master/README.md>?
Není to ještě dokonalé, ale podle mě lepší než současný stav. Případně mohu
poslat svůj veřejný klíč a o nahrání se postarat. Nějak mi taky na to, co
dělám, od vás schází zpětná vazba. Stačilo by komentářů
<https://github.com/MikkCZ/proc-linux-cz/issues>.

Díky
--
Michal