Memtest rebootuje pocitac

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Červen 26 16:22:46 CEST 2018

	Zdravim,

mam novy pocitac a rikal jsem si, ze nez se dostanu k instalaci
systemu, aspon bych pustil na par dni memtest. Zkusil jsem teda vzit
bootovaci flashku s Fedorou, ktera ma memtest primo jako jednu z voleb.
K memu velkemu prekvapeni sice memtest nabootuje a zacne testovat,
ale behem prvnich nekolika vterin se stroj rebootuje. Je to dost rychle
ale rekl bych, ze zhruba ve stejnem miste memtestu.

	Jinak jsem nabootoval Fedoru live a poustel na ni nejake veci
a zda se to byt funkcni. Tak asi holt pockam, az se dostanu k finalni
instalaci.

	Setkali jste se nekdo s necim takovym? FWIW, procesor je nejaky
ten novy Ryzen od AMD.

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |