samba debian 8 bez fixu

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Březen 21 22:22:22 CET 2018

On Wednesday 21 of March 2018 21:49:40 Adam Pribyl wrote:
> Priznam se, ze tohle me tedy dost zklamalo:
>
> https://www.debian.org/security/2018/dsa-4135
>
> v podstate hodily D8 pres palubu.
>
> Popisu workaroundu https://wiki.samba.org/index.php/CVE-2018-1057
> taky neoplyva zrovna srozumitelnosti navic to nikdo snad ani nezkousel
> na sambe < 4.5.x
>
> Mate nekdo nejake reseni pro debian 8 jessie?
>
> Adam Pribyl

Pravda, ani jsem si neuvědomil, že pro Jessie aktualizace Samby stále
nevyšla. Podobně mně překvapují i aktualizace pro ClamAV, které jsou
pravidelně jako první k dispozici pro Wheezy-LTS a pak se dlouho čeká,
než vyjdou balíčky pro Jessie a Stretch.

V rámci poskytování alternativního apt repository s balíčky pro SOGo jsem
kvůli sogo-openchange řešil i backport Samby 4.3.11 (z Ubuntu 14.04) pro
Jessie (i pro Wheezy). Pokud máš zájem, můžeš použít tyto balíčky -
záplaty pro uvedená CVE obsahují.

--
Slávek