IoT-like prenos dat z OpenWRT

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Úterý Květen 22 13:32:49 CEST 2018

Tom Meinlschmidt wrote:
: Ano, mqtt lze taky pouzit, ale jen pro otoceni dat do neceho dalsiho
: - doporucil bych treba influxdb, k tomu grafanu na vizualizaci, a
: pro dalsi zpracovani (prave tech podminek) maji peknou aplikaci
: kapacitor. To zere 'programky' v TICK jazyku,
: da se to pomerne dobre nastavit, vcetne ruznych agregaci a alertingu.
:
: cesta dat by tedy byla teplomer -> mqtt -> telegraf -> influx =>
: kapacitor
:
: telegraf slouzi pak jako vstupni bod do influxu, daji se tam pridat
: tagy a dalsi hodnoty, popr. monitorovat cely system atd
:
: funguje to vcelku spolehlive, provozuju to vsechno v dockerech,
: takze neni ani patlamamatlama s instalaci na hosta (mam to na
: raspberry)

	Diky za tip. Prijde mi, ze influx/grafana uz je docela kanon
na vrabce. Ale pro jine pouziti jsem o tom uz uvazoval. V tomto smeru
jeste doplnujici dotaz: influx versus prometheus - mate s tim nekdo
nejake zkusenosti?

-Y.