InfluxDB nebo neco podobneho?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Středa Listopad 14 13:33:14 CET 2018

	Zdravím,

po desítky let :-) používám k ukládání různých provozních historických
údajů (provoz na switchích, zátěže disků, různé teploty, tlaky, průtoky,
proudy, ...) klasickou kombinaci MRTG+RRDtool. Pro původní využití
- síťový provoz - je to stále funkční. Jsou ale věci, kde už to tak dobře
nestačí. Třeba různá zařízení, která lze číst jen z jedné "session" v jeden
čas. To se pak bije čtení statistik a Nagios. Nebo situace, kdy pro historická
data potřebuju cca pětiminutové hodnoty, zatímco pro řešení problému
v potřebuju data skoro v reálném čase (deset sekund už je moc).
Tak pořád přemýšlím, jestli nepřejít k něčemu silnějšímu a modernějšímu.

	Zkoumal jsem Collectd, teď se dívám na InfluxDB (+ celý ten jejich
stack). Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Trochu mě teda odrazuje,
že je to psané v Go, což považuju za takovou novodobou Javu. Nebo je ještě
něco dalšího, s čím máte zkušenosti?

	Díky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |