Moumt flash s vadny FS

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Listopad 17 17:47:22 CET 2018

Dobrý den,

mám kameru do auta, u které nevím jak je možné, že kamera namomtuje SD
kartu, kterou odmítne stolní linux namontovat, že nerozpoznal FS? Po
připojení kamery kabelem k PC jsou soubory samozřejmě přístupné a i videa
lze přehrát aniž by přehrávač protestoval, tedy samotné videa (čerstvý
záznam) nabořené nejsou. Starších záznamů tam moc není, udělá půl giga za 5
minut.

Smaozřejmě dřív jsem SD dával do PC běžně aniž by protestoval.

Podobná situace je u MP3 přehrávače, kdy přehrává a pro PC je SD nečitelná?
Protože se ale při přehrávání obzvlášť v zimě zužuje repertoár, který na ní
mám, tak ji jednou za rok nahraji znova, trvá to takhle už několik let.

Je to skoro řečnická otázka, ale zajímalo by mně, jestli nějak jde mount
oblbnout, kdyby náhodou mě potkal nějaký problém s daty uložrenými v
křemíku.

Děkuji, JL.