Prikaz date s posuvem casu a posun letni/zimni cas

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 9 11:37:23 CEST 2018

Dobry den

v jednom skriptu pouzivam prikaz date tak aby mi k aktualnimu datu
pricetl dny ci hodiny a vratil ten vypocitany cas v urcitem formatu :

date +"%Y%m%d%H%M%S" --date "10 day"
20181019112540

date +"%Y%m%d%H%M%S" --date "20 day"
20181029102531

Nicmene kdyz je vypocitany cas za datem pro prechod casu L->Z tak mi
odecte hodinu (v pripade Z->L zase obracene hodinu pricte).

Zrejme to nepripocitava jako dny ale spocita velikost pridane hodnoty
ve vterinach a tu pak pripocte k casu ve vterinach a vysledek pak
zkonvertuje podle casove zony ktere v te dobe bude platit.

Nemate napad jak to objejit aby nepohnul s tou hodinou ?