nameservery pro linux.cz

Petr Pisar petr.pisar na atlas.cz
Neděle Září 2 20:49:48 CEST 2018

On 2018-08-31, Milan Kratochvíl <krata.milan na seznam.cz> wrote:
> Jsem připojen přes adsl od kyslíku a mám nastavené dns od nicu (protože
> jsou prý zabezpečené proti podvrhnutí) a také nemám žádnou odezvu od
> serveru ns2.afraid.org. Jinak pro info mi to uvádí ip adresu 208.43.71.243

Stežovat si můžete na <dnsadmin na afraid.org>. ns2.afraid.org má rovněž
adresu 2607:f0d0:3001:92::2. Na té vám to také nefunguje? Afraid má
celou řadu jmenných serverů a občas některý z nich nefunguje. Ale s tím
se počítá a proto jich více. Nakonec linux.cz má také vedené tři různé
servery. Já bych z toho nedělal konec světa. Prostě jsou lidi, co se
místo honění promilí dostupnosti spoléhají na redundanci.

(Momentálně ns2.afraid.org z UPC dostupný je.)

-- Petr