Raspberry pi 3B+ a Under-voltage detected

Úterý Leden 1 18:50:00 CET 2019

On Sat, 29 Dec 2018, Pavel Just wrote:

> Mám celkem tři rpi a jedno z nich mi hlásí dává do logu hlášky:
> Under-voltage detected! (0x00050005)
> Voltage normalised (0x00000000)

Jádro evidentně jen opakuje to, co mu hlásí firmware.

> Na problém se zdrojem mi to přijde až příliš deterministické.

Ta perioda je cca 30 minut. To by mohlo (ale nemuselo) být třeba způsobeno
nějakou periodickou úlohou, která zvýší zátež stroje.

> Ze stejné zásuvky se napájí další dvě rpi, která problémy
> nemají.

1. Máte na všech dostatečně nové jádro? To upozorňování na podpětí je nová
fíčura, která se objevila až letos.

2. Napájíte je všechny ze stejného zdroje a stejnými dráty?

Já bych zkusil (a) voltmetr, (b) zatížit stroj a tedy i jeho napájení.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sçay-je?"