Linuxovy/otevreny telefon?

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Červenec 29 21:32:54 CEST 2019

On Mon, 29 Jul 2019, Pavel Machek wrote:

> Ahoj!

> No, aspon budu ve stejne skatulce jako spousta fajn lidi :-).

> Nemusim. Debian + vypnuti javascriptu + obcas ingcognito rezim. Jasne,
> mohlo by to byt i lepsi, ale uz tohle bude lepsi nez Android.
>
> O hodne lepsi.
>
> Librem 5 fandim, pak se planuje jeste PinePhone.
>
> Pak je moznost Maemo Leste + N900, nebo + Droid4. Ale je to hodne "DODO".
> Na druhou stranu .. nekdo to udelat musi :-).
>
> A existuje i postmarketOS. Podporuje spoustu hardwaru...

Ovsem kolik z vyse zminenho telefonuje pres GSM/EDGE/LTE? mozna N900 a
neco pres wifi. Ja bych taky rad aby neco takoveho uz bylo, ale zatim jsem
to nevidel a to treba takove Gemini PDA je pomerne uspesny produkt, ktery
dostal dost penez, funguje, jde na nem Linux ale taky se z toho neda
telefonovat...